Vad säger Tengellas användare om affärssystemet?
Tengella har inneburit att hela företaget jobbar effektivare. T ex har rapporteringstiden kortats ned med ca en vecka. Vi har förbättrat likviditeten och vi får snabbt ut viktiga beslutsunderlag. För oss är Tengella en viktig framgångsfaktor i en tuff bransch.
– Kimmo Vihtari VD, PIMA Holding där Serviceföretaget PIMA AB är ett
av bolagen.
Vi på Krawiec Städ AB är otroligt nöjda med Tengella. Det är ett flexibelt och bra system som är enkelt att använda. Personalen ser sitt schema i mobilen och det är lätt för oss att kommunicera med både vår personal och våra kunder. Faktureringen har aldrig varit enklare, vilket underlättar jätte mycket för oss. En annan sak som vi uppskattar är att vi alltid får snabb och trevlig hjälp om vi har några frågor kring systemet!
– Natalia, Krawiec Städ AB
Jag är supernöjd, ni har räddat mitt liv med Tengella.
– Carina Sandberg, Mitthem Sverige AB
Systemet fungerar otroligt bra, värt varenda krona.
– Kimmie Sultan, KiLi Fastighetsservice
Jag älskar Tengella, det är underbart. Nu behöver jag inte sitta på helgerna och göra faktureringen längre.
– Ola Gustafsson, Rena Fönster Sverige AB
Ett enda sammanhängande verktyg för hantering av alla städuppdrag, hemstädning, extra jobb m m och som samtidigt är enkelt att använda.
– Per Thamsten, Amica (fd Sthlm hemstäd)
Vill först och främst säga att jag verkligen gillar Tengellasystemet, det har sparat mycket tid för mig. Dels med hur enkelt det är att boka in och fördela arbetsorder och hur lätt det är att fakturera kunderna sen.
– Daniel M, Daniels Fönsterputs
Faktureringen som tidigare tog mig 4 dagar med sammanställning från excellistor tar nu bara 10 minuter i Tengella.
– P-O, Klarälven städ
Gnistra Städs erbjudande är förstklassig kontorsstädning med hög säkerhet.
Tengella hjälper oss att leverera just detta.Den största vinsten med Tengella
är att vi kan hantera våra avvikelser på ett smidigt sätt.Sedan vi börjat arbeta med Tengella
tappas ingen boll vilket ger en god kundupplevelse.Denna ordning och reda gör att vi
kommer öka omsättningen med 50% på ett år.Vi är en mycket nöjd kund.
– David Pilbäck, VD på Gnistra Städ